Küçük parmak


26 yorum:

  1. çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  2. bu şarkıları sınıflarımızda kullanmak için nasıl kaydedebiliriz? fikri olan war mı?

    YanıtlaSil
  3. üzgünüm internetten yararlanacaksınız

    YanıtlaSil
  4. bizde bunu 23 NİSAN da söyleyeceğiz . ayrıca çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  5. bizde bu şarkıyı 23 nisanda söylüyecegiz

    YanıtlaSil
  6. biz bunu sınıfta söğledikk :D:D:D

    YanıtlaSil
  7. kaçırılırmı bu ben bunu ezbere biliyorum

    YanıtlaSil
  8. çok güzel dakika boyunca söylemek istiyorum ama okulda olmuyo[bunu bir daha öğretmelergünnde soylecem

    YanıtlaSil
  9. başka kim söylecek??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????*

    YanıtlaSil
  10. BUNU OKULDA KULMAK İÇİN NASIL İNDİRİRZ FİKRİ OLAN VARMI ACABA?

    YanıtlaSil
  11. ÇOK SÜPER İNGİLİZCEYİ ÖĞRENMEK İÇİN1E 1

    YanıtlaSil
  12. BEN BUNU DOĞMADAN ÖNCE BİLİODUM
    :):):d:d

    YanıtlaSil
  13. çok güzel ve harika ezberledik bile :D:D

    YanıtlaSil
  14. çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  15. ben hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
  16. hello my name is nurten
    çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  17. bence bütün şarkılar çok güzel.ingilizce klübüne çok teşekkür ediyorum.daha da şarkılar bekliyorum.biz çocuklar olarak hapimiz teşekkür ediyoruz.beğenmeyenler çatlasın!lütfen bana cevap yazın.ingilizce kulübü yazsın.daha şarkılar çıkacak mı?

    YanıtlaSil
  18. yaa ben bır ogretmen olarak ogrencılerımın annelerıne tavsıye ettım bende ogrencılerıme bu sıteye gırerek kolayca ıngılızce ogrendık ders kıtabına ve de work buka gerk kaşmadı tesekkurler ıngılızce kulubu ogretmen oızlem akcay

    YanıtlaSil
  19. Güzel yorumlarınız için Teşekkürler.. Daha fazla şarkılar eklenmeye devam edecek...

    YanıtlaSil
  20. bunu nasıl açacağız fikri olan var mı

    YanıtlaSil
  21. süper tam benik şarkı

    YanıtlaSil
  22. bilgisayarıma indirmek için ne yapabilirim kardeşlerimin de yararlanmasını istiyorum ben şahsen çok beğendim tüm şarkıların klipleri dizaynları alt yazısı ve ses çok tatlıııı:)

    YanıtlaSil
  23. AHAHAHA çok seker <3
    yazan:Anonim :))

    YanıtlaSil
  24. ELLERİNİZE SAGLIK GERCEKTEN SARKILAR HARIKA KESKE İNDİREBİLSEK..:)

    YanıtlaSil
  25. iğrençççççççççççççç BEĞENMEDİM!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. çok güzel harika imza ala bilirmiyim acaba çünkü 2.sınıfta işliyoruz süper bide iğrenç diyen kişi tekrar izlesin bizim ingilizce benim salı günü süper.

    YanıtlaSil

 
by SeRTaN Copyright ©2012 .::İngilizce Çocuk Şarkıları::. ingilizcesarkilar.blogspot.com